5 Şubat 2014 Çarşamba

muamma

dün erkenden kalkıp işe gittim ya bugun öğlene kalmak vacip oldu.
ofise giderken artık ayaklarım geri geri gidiyor. elim kapıya gitmiyor...
sebepsiz bir can sıkıntısı vardı. ofisin lavabosu da tıkandı. giderde sorun var!
sonra anlaşıldı.. filosaf :
- ne zaman gideceksin dedi.
- belli değil dedim.
- ona göre bende plan yapacağım
- peki ! dedim. haber veririm...

bu çark böyle gitmiyor. ! tıkandı.
kaç sefer lavabo açıcı koydum. dehşet dumanlar çıktı ama hala açılmadı. açılmıyor.
bize yol görünüyor...

2 yorum:

  1. sebepsiz can sıkıntıları... olur öyle arada. aslında sebepsiz değildirler, derinlerde vardır bir sebebi... Tıkanan her şey kolayca açılabilse keşke...

    YanıtlaSil
  2. o derin mevzuları çözmek için zaman ve imkan bekliyoruz.. Allahın izni ile her sorun çözülür elbet... teşekkür ederim yorum için :) kendi kendıme konuştuğumu hissediyordum artık.

    YanıtlaSil