3 Haziran 2012 Pazar

"hünkar beğendi" dediler ben beğenmedim

Yemek kültürüm de damak tadım da kendim gibi biraz tutucudur. Herşeyi yemem denemekden de geri dururum çoğu zaman. Bazen de christoph colomb gibi keşfedeceğim tutar Amerikayı.
İşte öyle bir eşref saatine denk geldim geçen gün. Öğle yemeğinde Hünkar beğendiyi denedim. servis yapan şef "patlıcan" la yaptım deyince, bir de onun daha önceki tavsiyelerini beğenmiş olmamın etkisi ile denemeye ikna oldum.

Tabi yanında geleneksel tadım mercimek çorbası hazır. Neyse oturdum sofraya ve tanıştık Hünkar beğendi dedikleri tatla. Hünkarı münkarı bilmem de kamer beğenmedi işte. Zaten oldum olası aram iyi değil kırmızı etle. Bir de caaaanım patlıcanı rezil etmişler beşamel sos dedikleri bişeyle. O yüzden ağzım bir hoş oldu anlayacağın. Bir daha hünkarın beğenisine felan bakmayacağım.

 Üstelik bir kitap okudum: "Kan gruplarına göre beslenme" yazar o kitapta döküvermiş benim yemek listemi önüme. 25 yıl sonra öğrendiğim kan grubuma göre diyor ki benim tercıhlerım yıllardır kan grubumun ıhtıyacına göreymiş.

 A pozıtıf olan bir ınsan kırmızı et yememeli bol yeşillikle beslenmeli imiş. ben zaten yıllardır bunun savaşını vermekteyım. şimdi elim daha da kuvvetlendı. bakın görün bilim de benden yana

Yüce Rabbım kan grubuna göre iştah vermiş Kamer kuluna. siz hünkarı münkarı karıştırmayın araya.

2 yorum:

  1. hahah süper ya hünkar bile beğenmiş beeeaaa:P ne yapsın adamlar daha:))) ahah ama oluyor bazen belli yemekleri sevemiyor insan başkaları bayılsa da. bizim oralarda keşkek denilen bi yemek yaparlar bi ben sevemedim sanırım onu. herkes bayılır ben burun kıvırırım.:)

    YanıtlaSil
  2. içinde et varsa :) bende senden yanayım:) gel beraber kıvıralım :)

    YanıtlaSil